Aankondiging gepland onderhoud
Door een upgrade van een databaseserver zal ons laadpuntbeheer-platform in de nacht van zaterdag 25 januari 2025 op zondag 26 januari 2025 tussen 00.00 uur en 03.00 uur voor een of meerdere korte perioden niet/beperkt beschikbaar zijn .
Gedurende deze tijd kunt u niet inloggen. Daarnaast zal de bereikbaarheid van de laadstations gedurende deze tijd beperkt zijn, waardoor autorisatieaanvragen voor laadprocessen niet in behandeling kunnen worden genomen en er geen nieuwe laadprocessen kunnen worden gestart. Laadprocessen die al vóór de onderhoudsperiode zijn gestart, worden niet beïnvloed.
Ontdek de mogelijkheden voor uw laadstation.
Backoffice mogelijkheden voor uw DC-laadstation
Naar alle waarschijnlijkheid kunnen wij het beheer van uw laadstation probleemloos omzetten van Everon naar Laadnet. Om u 100% zekerheid te bieden bekijken we u situatie graag persoonlijk. Daarom vragen wij u onderstaand formulier in te vullen.
Nadat we de diagnose over uw laadstation en locatie hebben beoordeeld nemen we contact met u op om de vervolg stappen te bespreken.
Vult u alstublieft uw gegevens in, zodat wij kunnen nagaan welke opties het beste bij uw situatie passen. Zodra wij uw informatie hebben beoordeeld, nemen wij contact met u op om u persoonlijk te informeren over de mogelijkheden.
Hartelijk dank voor uw vertrouwen.
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient deze zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u een vraag over de financiële afwikkeling, de iOS app, Android app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur).