Aankondiging gepland onderhoud

Door een upgrade van een databaseserver zal ons laadpuntbeheer-platform in de nacht van zaterdag 25 januari 2025 op zondag 26 januari 2025 tussen 00.00 uur en 03.00 uur voor een of meerdere korte perioden niet/beperkt beschikbaar zijn .

Gedurende deze tijd kunt u niet inloggen. Daarnaast zal de bereikbaarheid van de laadstations gedurende deze tijd beperkt zijn, waardoor autorisatieaanvragen voor laadprocessen niet in behandeling kunnen worden genomen en er geen nieuwe laadprocessen kunnen worden gestart. Laadprocessen die al vóór de onderhoudsperiode zijn gestart, worden niet beïnvloed.

Gefeliciteerd!
uw laadstation is geschikt voor laadnet

Eenvoudig overstappen (< 10 min.)

Bij Laadnet staan we voor een zorgeloze overstap. Daarom hebben we deze pagina samengesteld om u bij elke stap van het proces te ondersteunen. Hieronder vindt u de twee stappen die nodig zijn om de overstap te maken:

Heeft u vragen? Wij helpen u graag via helpdesk@laadnet.nl of bel naar 088-5008100.

Stap 1: Melden in Everon

Door onderstaande instructie te doorlopen, geeft u aan dat Laadnet uw nieuwe backoffice-partner gaat worden. Hierdoor kunnen wij  het migratieproces voor u uitvoeren. 

  1. Login in uw Everon account.
  2. Klik op uw profiel (rechtsboven).
  3. Klik op Account.
  4. Noteer even uw klantnummer.
  5. Klik op het tabblad “Overview”.
  6. Klik op “Verwijder Operator”.
  7. Selecteer de checkbox & klik op “Verwijder”.
  8. Klik op “Operator Toevoegen”.
  9. Selecteer “Laadnet”.
  10. Selecteer de checkbox & klik op “Toevoegen.

 Vervolg het proces met de laatste stap hieronder.

Stap 2: Aanmelden bij Laadnet

Hartelijk dank voor uw vertrouwen in Laadnet. In verband met het aangaan van een overeenkomst verzoeken wij u vriendelijk om enkele aanvullende gegevens te verstrekken. Aangezien u stap 1 reeds heeft voltooid, volstaat het om onderstaand formulier in te vullen.

Vul hier het nummer in dat u bij punt 4 hierboven heeft genoteerd.

Informatie:

Is het laadstation bij u thuis geplaatst dan kiest u particulier in dit veld. In alle andere situaties kiest u voor zakelijk.

Transactiekosten voor laadsessies die u automatisch wilt laten vergoeden, worden wel in rekening gebracht. U kunt deze eenvoudig verwerken in uw vergoedingstarief ( in te stellen in de app), waardoor deze kosten tegen elkaar worden weggestreept.

Dit rekeningnummer wordt gebruikt voor de automatische incasso van onze facturen voor de geleverde diensten. Indien van toepassing gebruiken we deze IBAN ook voor het uitbetalen van onze vergoedingsfacturen voor de afgerekende laadsessies.

Om de abonnementskosten voor onze klanten zo laag als mogelijk te houden, hanteren wij een automatische incasso voor de facturatie. https://laadnet.nl/tarieven

Gewenste overstap datum

U kunt hier een voorkeur voor een overstapdatum aangeven. Wij zullen ons uiterste beste doen om hier opvolging aan te geven. Dit veld is optioneel, wanneer u geen datum invult behandelen we uw aanvraag op volgorde van binnenkomst. Er kunnen geen rechten aan ontleent worden.

Contact opnemen

* Verplicht

Aanmeldformulier

BTW-Nummer: Vul in alleen bij zakelijk gebruik. Dit is de opbouw van het btw-nummer
Betreft facturatie:

Bij Laadnet handteren wij een automatische incasso voor de facturatie, indien dit niet gewenst is kunt u dat aangeven.

Informatie laadtarief gastgebruik:

gastgebruik per kwh vanaf €0,10 tot €1,00

Stelt u uw laadstation open voor gasten, dan gaan wij voor u aan de slag om de laadtransactie te verhalen bij de verschillende laadpas-uitgevers. Wij zorgen dat voor al uw stations en voor alle transacties het verschuldigde bedrag eenmaal per maand wordt teruggestort op uw rekening. Voor elke laadtransactie waar wij voor u aan de slag gaan rekenen wij € 0,35. Dit bedrag kunt u eenvoudig via de instelbare tarieven in de app doorberekenen aan de gast-lader.

Wanneer het laadstation open staat voor gastgebruik, heeft u bij Laadnet de keuze uit een aantal laadtarieven.

Naar overzicht tarieven exclusief starttarief

Naar overzicht inclusief starttarief

Informatie servicepartner:

deze informatie hebben wij nodig mocht het laadstation een storing hebben dan is bekend welke installateur het laadstation heeft geïnstalleerd.