17-09-2025 – 13.00 | Telefoonstoring

Geachte klant,

We willen u informeren over een storing die momenteel impact heeft op onze bereikbaarheid. Ons team werkt hard aan een oplossing, en we verwachten het probleem spoedig te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.

We houden u op de hoogte van de voortgang en danken u voor uw geduld en begrip. Voor vragen kunt u contact opnemen via helpdesk@laadnet.nl

Beste EVBox laadstation-eigenaar,

U bent op deze pagina terecht gekomen omdat uw werkgever of Everon hoofdaccount beheerder deze link met u gedeeld heeft. Er wordt van u verlangd dat u zichzelf als klant registreert bij Laadnet.

Daarom vragen wij u onderstaand formulier in te vullen.

Log in in uw Everon account en noteer hier uw klantnummer.

Informatie:

Is het laadstation bij u thuis geplaatst dan kiest u particulier in dit veld. In alle andere situaties kiest u voor zakelijk.

Transactiekosten voor laadsessies die u automatisch wilt laten vergoeden, worden wel in rekening gebracht. U kunt deze eenvoudig verwerken in uw vergoedingstarief ( in te stellen in de app), waardoor deze kosten tegen elkaar worden weggestreept.

Dit rekeningnummer wordt gebruikt voor de automatische incasso van onze facturen voor de geleverde diensten. Indien van toepassing gebruiken we deze IBAN ook voor het uitbetalen van onze vergoedingsfacturen voor de afgerekende laadsessies.

Om de abonnementskosten voor onze klanten zo laag als mogelijk te houden, hanteren wij een automatische incasso voor de facturatie. https://laadnet.nl/tarieven

Overstap/Migratie datum

Alle aanmeldingen zullen op volgorde van binnenkomst worden afgehandeld.
Op het door u opgegeven e-mail adres zullen wij u informeren over de voortgang wijzigingen van uw aanvraag.

Contact opnemen

* Verplicht

Aanmeldformulier

BTW-Nummer: Vul in alleen bij zakelijk gebruik. Dit is de opbouw van het btw-nummer
Betreft facturatie:

Bij Laadnet handteren wij een automatische incasso voor de facturatie, indien dit niet gewenst is kunt u dat aangeven.

Informatie laadtarief gastgebruik:

gastgebruik per kwh vanaf €0,10 tot €1,00

Stelt u uw laadstation open voor gasten, dan gaan wij voor u aan de slag om de laadtransactie te verhalen bij de verschillende laadpas-uitgevers. Wij zorgen dat voor al uw stations en voor alle transacties het verschuldigde bedrag eenmaal per maand wordt teruggestort op uw rekening. Voor elke laadtransactie waar wij voor u aan de slag gaan rekenen wij € 0,35. Dit bedrag kunt u eenvoudig via de instelbare tarieven in de app doorberekenen aan de gast-lader.

Wanneer het laadstation open staat voor gastgebruik, heeft u bij Laadnet de keuze uit een aantal laadtarieven.

Naar overzicht tarieven exclusief starttarief

Naar overzicht inclusief starttarief

Informatie servicepartner:

deze informatie hebben wij nodig mocht het laadstation een storing hebben dan is bekend welke installateur het laadstation heeft geïnstalleerd.