Geachte klant, Momenteel is er sprake van een storing op het Vodafone netwerk. Dit heeft impact op onze diensten. U kunt ondervinden dat laadsessies niet starten.
Uiteraard wordt er alles aan gedaan om de storing z.s.m. te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.
Het is vervelend om te vernemen dat u het contract wilt beëindigen bij Laadnet.
U ontvangt ter bevestiging een e-mail, met het verzoek contractbeëindiging Laadnet.
I.v.m. Europese regelgeving is het per 1 juli 2022 verplicht om in apps waarin accounts gecreëerd kunnen worden, een mogelijkheid aan te bieden om accounts te laten verwijderen. Het is toegestaan dat de gebruiker vanuit de app naar een externe webpagina wordt geleid om een verzoek daartoe in te dienen.” wijzigen in “I.v.m. Europese regelgeving is het per 1 juli 2022 verplicht om in apps waarin gebruikersaccounts gecreëerd kunnen worden, een mogelijkheid aan te bieden om deze gebruikersaccounts te laten verwijderen. Uw gebruikersaccount is gekoppeld en ons contract. Om het gebruikersaccount te kunnen verwijderen, is het noodzakelijk dat het contract eerst beëindigd wordt. Voor het beëindigen van contracten en daaraan gekoppelde dienstenpakketten gelden onze algemene gebruiksvoorwaarden. Klik hier om deze te raadplegen.
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient deze zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u een vraag over de financiële afwikkeling, de iOS app, Android app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur).