Geachte klant, Momenteel is er sprake van een storing op het Vodafone netwerk. Dit heeft impact op onze diensten. U kunt ondervinden dat laadsessies niet starten.
Uiteraard wordt er alles aan gedaan om de storing z.s.m. te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.
Op deze pagina heeft u de antwoorden op de veel gestelde vragen
Home » Veel gestelde vragen
Klik op de knop hieronder om naar de instructies te gaan voor het koppelen van uw laadstation aan het Laadnet-netwerk.
Alleen laadstations die een verbinding hebben met een beheersysteem kunnen worden aangesloten. Dit worden slimme laadstations genoemd.
Laadstations zonder verbinding met een beheersysteem kunnen niet worden aangesloten bij Laadnet.
Klik op de knop voor het laadstation toe te voegen in het Laadnet portaal
Klik op de button voor een uitleg over hoe een locatie kunt aanmaken in het Laadnet portaal.
Volg hier de instructies om een laadpas van Laadnet toe te voegen.
Kijk hier voor het overzicht van de Laadpas uitgevers waar Laadnet een contract mee heeft.
Kijk hier voor de informatie over de QR-sticker
Hierbij de instructies om een QR-sticker toe te voegen
kijk in de link voor informatie waar het mogelijk is om meer inzicht te krijgen van de Laadsessies
U ontvangt als laadstation eigenaar/beheerder de creditfactuur de 21ste van de maand.
Het overzicht van de laadsessies is van de maand er voor. Als voorbeeld, de laadsessies van januari ontvangt u de credit factuur in februari etc.
De uitbetaling van de creditfactuur is 60 dagen na ontvangst van de creditfactuur.
Als u een abonnement heeft afgesloten, gaat u een 1-jarig contract aan. Na 1 jaar wordt het abonnement stilzwijgend verlengd. U kunt het contract na 1 jaar maandelijks opzeggen.
Het abonnement is € 4,50 per maand, per laadpunt.
U betaalt eenmalig € 9,95 per laadpunt. Dan zorgen wij ervoor dat alles vlekkeloos verloopt en u zich nergens zorgen om hoeft te maken. Klik op de knop hieronder voor meer informatie
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient deze zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u een vraag over de financiële afwikkeling, de iOS app, Android app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur).