Geachte klant, Momenteel is er sprake van een storing op het Vodafone netwerk. Dit heeft impact op onze diensten. U kunt ondervinden dat laadsessies niet starten.
Uiteraard wordt er alles aan gedaan om de storing z.s.m. te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.
Home » Tarieven
Bij Laadnet houden wij het graag simpel en daarom hebben wij slechts twee abonnementsvormen. Eén abonnement voor de zakelijke gebruiker en de particulier.
In dit bedrag zit zowel de eventuele simkaart als de dataverbinding die daarbij hoort.
Stelt u uw laadstation open voor gasten, dan gaan wij voor u aan de slag om de laadtransactie te verhalen bij de verschillende laadpasuitgevers. Wij zorgen dat voor al uw laadstations en voor alle transacties het verschuldigde bedrag eenmaal per maand wordt teruggestort op uw rekening. Voor elke laadtransactie waar wij voor u aan de slag gaan rekenen wij € 0,35. Dit bedrag kunt u eenvoudig via de instelbare tarieven in de app doorberekenen aan de gast-lader. Ditzelfde is ook van toepassing voor de particulier en u de laadsessies wilt doorberekenen aan uw werkgever.
Wij zijn vereerd met elk laadstation dat op Laadnet komt en gaan tot het uiterste om zorgeloze laadtransacties te waarborgen. Het inrichten van het platform voor uw laadstations is helaas niet kosteloos, een aantal kosten moeten wij doorberekenen als aansluitkosten. Denk bijvoorbeeld aan het aanmaken van een account bij de creditcardmaatschappij voor ad-hoc-betalingen, het inrichten van een server per laadpunt om informatie te delen over het storingsnummer, het maken van de koppeling tussen u en uw installateur en het aanmelden van uw laadstation(s) bij de verschillende laadpasproviders zodat uw laadstation indien gewenst door iedereen gevonden kan worden.
Voor eenmalig € 9,95 per laadpunt zorgen wij ervoor dat alles vlekkeloos verloopt en u zich nergens zorgen over hoeft te maken.
Wanneer het laadstation open staat voor gastgebruik, heeft u bij Laadnet de keuze uit een aantal laadtarieven. De laadtarieven zijn als volgt ingesteld en kunt u zelf selecteren en tussentijds wijzigen:
Altijd en overal de status inzien van uw laadstation(s).
Toegang tot historische data zoals gebruik en bezettingsgraad.
Bij eventuele storingen of onderhoudsverzoeken kunt u via een ticket rechtstreeks uw eigen installateur contacten.
Inzicht in laadtransacties.
Toevoegen en toewijzen van whitelabel laadpassen: deze kunnen eventueel worden bijbesteld via deze link.
Kiezen uit een lijst met flexibele tarieven voor het openstellen van gastgebruik.
U kunt ervoor kiezen om storingsmeldingen rechtstreeks naar uw installateur te laten sturen.
Het is mogelijk om een laadsessie zelf te starten of te stoppen en in geval van nood de laadkabel op afstand los te koppelen.
U ontvangt eenmaal per maand een overzicht van de financiële transacties.
Bij een niet werkende laadpas van een gast kan hij of zij via de meegeleverde QR/NFC-sticker een zogenaamde ad-hoc-payment met een creditcard voltooien.
Altijd en overal de status inzien van uw laadstation(s).
Toegang tot historische data zoals gebruik en bezettingsgraad.
Bij eventuele storingen of onderhoudsverzoeken kunt u via een ticket rechtstreeks uw eigen installateur contacten.
Inzicht in laadtransacties.
Toevoegen en toewijzen van whitelabel laddpassen: deze kunnen eventueel worden bijbesteld via deze link.
Kiezen uit een lijst met flexibele tarieven voor het openstellen van gastgebruik.
U kunt ervoor kiezen om storingsmeldingen rechtstreeks naar uw installateur te laten sturen.
Het is mogelijk om een laadsessie zelf te starten of te stoppen en in geval van nood de laadkabel op afstand los te koppelen.
U ontvangt eenmaal per maand een overzicht van de financiële transacties.
Bij een niet werkende laadpas van een gast kan hij of zij via de meegeleverde QR/NFC-sticker een zogenaamde ad-hoc-payment met een creditcard voltooien.
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient deze zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u een vraag over de financiële afwikkeling, de iOS app, Android app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur).