Geachte klant, Momenteel is er sprake van een storing op het Vodafone netwerk. Dit heeft impact op onze diensten. U kunt ondervinden dat laadsessies niet starten.
Uiteraard wordt er alles aan gedaan om de storing z.s.m. te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.
In onderstaande instructies ziet u welke stappen u doorloopt om een locatie toe te voegen in de Laadnet app.
Home » Locatie toevoegen
Er zijn 2 manieren om een account aan te maken bij Laadnet en de laadstations toe te voegen.
2. Wilt u zelf de registratie doen voor Laadnet? Volg dan de onderstaande stappen om het laadstation gereed te maken voor verrekenen.
Vul de gegevens in:
Naam site: Naam van de locatie.
Naam van de exploitant: Voornaam en achternaam.
Short-ID: Willekeurige cijfers, bijvoorbeeld 00001.
Adres van de locatie:
Er zijn twee opties:
Optie 1: Voer de straat en huisnummer en postcode in.
Optie 2: U kunt zoals onderstaand de groene auto verplaatsen naar de locatie.
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient deze zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u een vraag over de financiële afwikkeling, de iOS app, Android app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur).