- +33 877 554 332
- info@website.com
- Mon - Fri: 9:00 - 18:30
Home » Servicepartner
Als installateur kunt u zich registeren als Servicepartner van Laadnet. U krijgt dan via het Servicepartner-webportaal toegang tot het Laadnet-platform. Hiermee heeft u een overzicht van alle laadstations die u bij uw klanten heeft geïnstalleerd en ziet u welke gekoppeld zijn met het netwerk van Laadnet. Daarnaast heeft u inzicht in de status en statistieken van alle laadpunten en kunt u eenvoudig op afstand de meest voorkomende storingen verhelpen.
Als Laadnet Servicepartner kunt u uw service naar uw klanten uitbreiden, bijvoorbeeld met proactief storingsbeheer. Indien gewenst kunnen wij zelfs automatische meldingen (per e-mail) naar uw servicedesk/meldkamer versturen zodat u op de hoogte blijft van actuele storingen. Wilt u gebruikmaken van deze mogelijkheid? Stuur een e-mail naar helpdesk@laadnet.nl of bel met 088-5008100 en een medewerker van Laadnet stelt dit voor u in.
Bent u een medewerker van de technische dienst of locatiebeheerder en wilt u het beheer houden over de met Laadnet gekoppelde laadstations? Ook dan is het mogelijk om een Servicepartner-account aan te vragen.
U heeft inzicht in:
Op afstand kunt u:
* Training verplicht.
Op afstand kunt u:
* Training verplicht op locatie. Technisch kennisniveau van het laadstation is vereist; in overleg met medewerker van Laadnet kan dit level worden toegepast.
Vul het formulier in om u aan te melden als Servicepartner.
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient deze zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u een vraag over de financiële afwikkeling, de iOS app, Android app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur).