Geachte klant, Momenteel is er sprake van een storing op het Vodafone netwerk. Dit heeft impact op onze diensten. U kunt ondervinden dat laadsessies niet starten.

Uiteraard wordt er alles aan gedaan om de storing z.s.m. te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.  

Van elektrotechnische groothandel naar

de specialist met de meeste
toegevoegde waarde

Wat is een Servicepartner?

Als installateur kunt u zich registeren als Servicepartner van Laadnet. U krijgt dan via het Servicepartner-webportaal toegang tot het Laadnet-platform. Hiermee heeft u een overzicht van alle laadstations die u bij uw klanten heeft geïnstalleerd en ziet u welke gekoppeld zijn met het netwerk van Laadnet. Daarnaast heeft u inzicht in de status en statistieken van alle laadpunten en kunt u eenvoudig op afstand de meest voorkomende storingen verhelpen. 

Als Laadnet Servicepartner kunt u uw service naar uw klanten uitbreiden, bijvoorbeeld met proactief storingsbeheer. Indien gewenst kunnen wij zelfs automatische meldingen (per e-mail) naar uw servicedesk/meldkamer versturen zodat u op de hoogte blijft van actuele storingen. Wilt u gebruikmaken van deze mogelijkheid? Stuur een e-mail naar helpdesk@laadnet.nl of bel met 088-5008100 en een medewerker van Laadnet stelt dit voor u in.  

Bent u een medewerker van de technische dienst of locatiebeheerder en wilt u het beheer houden over de met Laadnet gekoppelde laadstations? Ook dan is het mogelijk om een Servicepartner-account aan te vragen.

Servicepartner level 1

Inzicht en storingen verhelpen

U heeft inzicht in:

Op afstand kunt u:

* Training verplicht.

 

Servicepartner level 2

+ op afstand configureren

Op afstand kunt u:

* Training verplicht op locatie. Technisch kennisniveau van het laadstation is vereist; in overleg met medewerker van Laadnet kan dit level worden toegepast.

Aanmelden als servicepartner

Vul het formulier in om u aan te melden als Servicepartner.

Contact opnemen

* Verplicht

Aanmeldformulier

BTW-Nummer: Vul in alleen bij zakelijk gebruik. Dit is de opbouw van het btw-nummer
Betreft facturatie:

Bij Laadnet handteren wij een automatische incasso voor de facturatie, indien dit niet gewenst is kunt u dat aangeven.

Informatie laadtarief gastgebruik:

gastgebruik per kwh vanaf €0,10 tot €1,00

Stelt u uw laadstation open voor gasten, dan gaan wij voor u aan de slag om de laadtransactie te verhalen bij de verschillende laadpas-uitgevers. Wij zorgen dat voor al uw stations en voor alle transacties het verschuldigde bedrag eenmaal per maand wordt teruggestort op uw rekening. Voor elke laadtransactie waar wij voor u aan de slag gaan rekenen wij € 0,35. Dit bedrag kunt u eenvoudig via de instelbare tarieven in de app doorberekenen aan de gast-lader.

Wanneer het laadstation open staat voor gastgebruik, heeft u bij Laadnet de keuze uit een aantal laadtarieven.

Naar overzicht tarieven exclusief starttarief

Naar overzicht inclusief starttarief

Informatie servicepartner:

deze informatie hebben wij nodig mocht het laadstation een storing hebben dan is bekend welke installateur het laadstation heeft geïnstalleerd.