Geachte klant, Momenteel is er sprake van een storing op het Vodafone netwerk. Dit heeft impact op onze diensten. U kunt ondervinden dat laadsessies niet starten.

Uiteraard wordt er alles aan gedaan om de storing z.s.m. te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.  

Support en storingen

Ondanks alle kwalitatief hoogstaande systemen, vakkundige Laadnet-collega’s en professionele installateurs zit een foutje of een ongeluk in een klein hoekje. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Daarom vindt u hieronder een overzicht van onze contactgegevens.

algemeen

Wilt u meer informatie over ons platform en kunt u dit niet terugvinden op de website of heeft u een vraag in het algemeen?
Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008100 tijdens kantooruren (08:00 – 17:00 uur).

Heeft u een vraag buiten kantooruren of wilt u ons mailen? Dat kan natuurlijk ook: info@laadnet.nl.

Storing melden

Let op: voordat u contact opneemt, is het vrijwel altijd nodig om het Charger ID-nummer bij de hand te hebben. Dit vindt u veelal op een sticker aan de buitenzijde van het laadstation.

Is uw laadstation defect en kunt u geen laadsessies meer aanbieden? Neem dan contact op met de verantwoordelijke installateur. Deze kent u én de situatie het beste en kijkt via het platform met u mee naar de beste oplossing.

Heeft u een storing aan uw laadstation dat verbonden is met Laadnet en wilt u dit met ons bespreken? Bel dan met onze helpdesk tijdens kantooruren: 088-5008111 of stuur een mail naar info@laadnet.nl.

Heeft u een storing die niet kan wachten omdat bijvoorbeeld de kabel geblokkeerd is in het laadstation en de EV-rijder niet verder kan? Zorg er dan voor dat u het Charger ID-nummer bij de hand heeft en bel ons storingsnummer: 088-5008112.

Aanmelden

Wilt u klant worden bij Laadnet? Dan heeft u de Laadnet app nodig. Deze vindt u in de Google Play en App Store.

Meer informatie over Laadnet voor laadstation- eigenaren.

Heeft u een vraag over het aanmelden van een laadstation? Bel ons gerust op 088-5008123 tijdens kantooruren (08:00 – 17:00 uur).

Contact opnemen

* Verplicht

Aanmeldformulier

BTW-Nummer: Vul in alleen bij zakelijk gebruik. Dit is de opbouw van het btw-nummer
Betreft facturatie:

Bij Laadnet handteren wij een automatische incasso voor de facturatie, indien dit niet gewenst is kunt u dat aangeven.

Informatie laadtarief gastgebruik:

gastgebruik per kwh vanaf €0,10 tot €1,00

Stelt u uw laadstation open voor gasten, dan gaan wij voor u aan de slag om de laadtransactie te verhalen bij de verschillende laadpas-uitgevers. Wij zorgen dat voor al uw stations en voor alle transacties het verschuldigde bedrag eenmaal per maand wordt teruggestort op uw rekening. Voor elke laadtransactie waar wij voor u aan de slag gaan rekenen wij € 0,35. Dit bedrag kunt u eenvoudig via de instelbare tarieven in de app doorberekenen aan de gast-lader.

Wanneer het laadstation open staat voor gastgebruik, heeft u bij Laadnet de keuze uit een aantal laadtarieven.

Naar overzicht tarieven exclusief starttarief

Naar overzicht inclusief starttarief

Informatie servicepartner:

deze informatie hebben wij nodig mocht het laadstation een storing hebben dan is bekend welke installateur het laadstation heeft geïnstalleerd.