Geachte klant, Momenteel is er sprake van een storing op het Vodafone netwerk. Dit heeft impact op onze diensten. U kunt ondervinden dat laadsessies niet starten.
Uiteraard wordt er alles aan gedaan om de storing z.s.m. te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.
Laadnet is bedacht en ontworpen samen met installateurs. Zo heeft u als installateur de mogelijkheid om op afstand de geplaatste laadstations te monitoren en heeft u inzicht in de technische gegevens. Eventuele storingen kunt u altijd en overal inzien en vastzittende stekkers op afstand ontkoppelen. Op deze manier kunt u uw klant de beste service bieden.
Home » Voor installateurs
En geef ze eens ongelijk. Met Laadnet biedt u uw klanten betrouwbaarheid en gemak. Het Laadnet-platform heeft een gegarandeerde uptime van 99,8% en staat rechtstreeks in verbinding met alle belangrijke laadpasuitgevers.
Mocht er onverhoopt een vraag of storing ontstaan, dan kan uw klant deze via de app van Laadnet aan u melden. Indien gewenst kan dit ook volledig automatisch door middel van meldingen per e-mail. In het Servicepartner-portaal heeft u als installateur de mogelijkheid om de storing op afstand in te zien, een stekker te ontgrendelen of een laadstation op afstand opnieuw op te starten.
In uw dashboard kunt u live de statussen zien van alle laadstations die u bij uw klanten heeft geïnstalleerd. Ook heeft u inzicht in de bezettingsgraad per locatie, zodat u de locatie-eigenaar advies kunt geven over bijvoorbeeld uitbreiding. En de financiële afwikkelingen van de laadsessies tussen de locatie-eigenaar en EV-rijder? Daar zorgen wij voor, op een transparante en eenvoudige wijze. Zo blijft u altijd in controle!
Als installateur kunt u zich registeren als Servicepartner van Laadnet. Na voltooiing van de registratie heeft u een overzicht van de door u geplaatste laadstations die in verbinding staan met het netwerk van Laadnet. U kunt op afstand storingen inzien, maar bijvoorbeeld ook de bezettingsgraad uitlezen en uw klant adviseren om meer laadstations te plaatsen.
In één omgeving overzicht en inzicht in al uw geïnstalleerde laadstations.
Uw klant maakt eenvoudig zelf eigen locaties en laadstations aan.
Een betrouwbaar en stabiel platform met 99,8% uptime.
Krijg automatisch meldingen bij eventuele storingen.
Hieronder vindt u instructies voor het koppelen van laadstation met het netwerk van Laadnet.
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient deze zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u een vraag over de financiële afwikkeling, de iOS app, Android app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur).