Geachte klant, Momenteel is er sprake van een storing op het Vodafone netwerk. Dit heeft impact op onze diensten. U kunt ondervinden dat laadsessies niet starten.
Uiteraard wordt er alles aan gedaan om de storing z.s.m. te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.
Home » Instructies EVBox
1. Installeer EVBox Connect App voor uw apparaat
2. Open de EVBox Connect App
Selecteer het Bluetooth id die u wilt aanmelden en druk vervolgens op “koppelen”
(het ID staat in de handleiding van de lader)
Voer nogmaals de veiligheidscode in.
Selecteer: “Ik bevestig bij deze dat ik op eigen risico de installatiemodus inschakel.”
En selecteer doorgaan
Zoek in het overzicht naar “Laadnet” en selecteer dit platform.
Klik vervolgens op “selecteer”
Controleer of het laadbeheerplatform op Laadnet staat
Controleer of “lader instellen op online” ingeschakeld is
Gefeliciteerd uw lader is verbonden met Laadnet.
Vul de gevraagde gegevens in op het bijgeleverde formulier voor de laadstation-eigenaar
Overhandig het formulier aan de laadstation eigenaar.
Klik hier om naar de KVK website te gaan.
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient deze zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u een vraag over de financiële afwikkeling, de iOS app, Android app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur).