Geachte klant, Momenteel is er sprake van een storing op het Vodafone netwerk. Dit heeft impact op onze diensten. U kunt ondervinden dat laadsessies niet starten.
Uiteraard wordt er alles aan gedaan om de storing z.s.m. te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.
Home » Instructie EASEE
Selecteer “hoofdzekering” vul hier de waarde van de hoofdzekering in
Klik vervolgens op “laadlocatie aanmaken”
Vul de gevraagde gegevens in: “zekering van het elektrisch netwerk” “naam elektrisch netwerk”
Klik vervolgens op doorgaanVerbind het laadpunt optioneel met WiFi, dit kan ook later worden ingevuld.
Klik op doorgaan of geen wifi aanwezig (indien je dit later invult)
Bied de telefoon aan op de NFC chip van het laadstation
Geef de positie van de lader door, bijvoorbeeld voorkant woning
Klik vervolgens op doorgaan
Nog een backplate configureren?
Selecteer “nog een backplate toevoegen”
Indien je alle laders hebt geconfigureerd selecteer “ik ben klaar”
Nog een backplate configureren?
Selecteer “nog een backplate toevoegen”
Indien je alle laders hebt geconfigureerd selecteer “ik ben klaar”
Gefeliciteerd uw lader is verbonden met Laadnet.
Vul de gevraagde gegevens in op het bijgeleverde formulier voor de laadstation-eigenaar
Overhandig het formulier aan de laadstation eigenaar.
Klik hier om naar de KVK website te gaan.
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient deze zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u een vraag over de financiële afwikkeling, de iOS app, Android app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur).