Aankondiging gepland onderhoud
Door een upgrade van een databaseserver zal ons laadpuntbeheer-platform in de nacht van zaterdag 25 januari 2025 op zondag 26 januari 2025 tussen 00.00 uur en 03.00 uur voor een of meerdere korte perioden niet/beperkt beschikbaar zijn .
Gedurende deze tijd kunt u niet inloggen. Daarnaast zal de bereikbaarheid van de laadstations gedurende deze tijd beperkt zijn, waardoor autorisatieaanvragen voor laadprocessen niet in behandeling kunnen worden genomen en er geen nieuwe laadprocessen kunnen worden gestart. Laadprocessen die al vóór de onderhoudsperiode zijn gestart, worden niet beïnvloed.
In onderstaande instructies ziet u welke stappen u doorloopt om een locatie toe te voegen in de Laadnet app.
Home » Locatie toevoegen
Er zijn 2 manieren om een account aan te maken bij Laadnet en de laadstations toe te voegen.
2. Wilt u zelf de registratie doen voor Laadnet? Volg dan de onderstaande stappen om het laadstation gereed te maken voor verrekenen.
Vul de gegevens in:
Naam site: Naam van de locatie.
Naam van de exploitant: Voornaam en achternaam.
Short-ID: Willekeurige cijfers, bijvoorbeeld 00001.
Adres van de locatie:
Er zijn twee opties:
Optie 1: Voer de straat en huisnummer en postcode in.
Optie 2: U kunt zoals onderstaand de groene auto verplaatsen naar de locatie.
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient deze zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u een vraag over de financiële afwikkeling, de iOS app, Android app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur).