Geachte klant, Momenteel is er sprake van een storing op het Vodafone netwerk. Dit heeft impact op onze diensten. U kunt ondervinden dat laadsessies niet starten.
Uiteraard wordt er alles aan gedaan om de storing z.s.m. te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.
In onderstaande instructies ziet u welke stappen u doorloopt om een QR-Code sticker toe te voegen in de Laadnet app.
Home » QR-Code sticker toevoegen
U heeft dan onderstaand overzicht.
Klik op uw locatie waar u de QR-sticker gaat gebruiken
Als u de locatie heeft gekozen heeft u een overzicht met de laadstations, op deze pagina ziet u direct welke laadstation beschikbaar zijn.
Het is ook zichtbaar welk station nog niet beschikt over een gekoppelde QR-sticker, dit is te herkennen aan QR-code toevoegen
Nadat u op QR-code toevoegen heeft gelikt ziet u onderstaand scherm.
ziet u onderstaande stappen, klik op, oplaadpunt gevonden om verder te gaan.
Lijminstructies:
•Schoonmaken: Voor een optimale hechting dient de ondergrond stofvrij, droog en vooral vetvrij te zijn.
• Bewaren: Bewaar de stickers op een droge plek bij kamertemperatuur. • Temperatuur: De optimale lijmtemperatuur is 16-27 graden. Zorg ervoor dat de kamertemperatuursticker niet op een oppervlak wordt geplakt dat kouder of heter is. •Kleefkracht : Bij objecten met lichten rondingen de sticker stevig aan te drukken. Droogtijd lijm 48 uur. .Volg de aanwijzingen.
De QR-sticker is toegevoegd
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient deze zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u een vraag over de financiële afwikkeling, de iOS app, Android app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur).