Aankondiging gepland onderhoud

Door een upgrade van een databaseserver zal ons laadpuntbeheer-platform in de nacht van zaterdag 25 januari 2025 op zondag 26 januari 2025 tussen 00.00 uur en 03.00 uur voor een of meerdere korte perioden niet/beperkt beschikbaar zijn .

Gedurende deze tijd kunt u niet inloggen. Daarnaast zal de bereikbaarheid van de laadstations gedurende deze tijd beperkt zijn, waardoor autorisatieaanvragen voor laadprocessen niet in behandeling kunnen worden genomen en er geen nieuwe laadprocessen kunnen worden gestart. Laadprocessen die al vóór de onderhoudsperiode zijn gestart, worden niet beïnvloed.

EVBox informatie over vervangen

Ontdek vrijblijvend de mogelijkheden voor het vervangen van uw EVBox laadstation.

Ontdek de mogelijkheden

Op de vorige pagina heeft u informatie gekregen over uw huidige laadstation. Uw laadstation kan technisch niet worden omgezet of u bent geïnformeerd over de end-of-life status.

Laadnet is onderdeel van Rexel, een toonaangevende elektrotechnische groothandel. Dankzij onze jarenlange samenwerking met klanten hebben wij een netwerk van betrouwbare installatiebedrijven opgebouwd. Hierdoor kunnen wij u in contact brengen met een partner die de vervanging van uw laadstation voor u kan verzorgen.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Laat uw gegevens achter via het onderstaande formulier. U ontvangt dan vrijblijvend een passend aanbod.

Verzamel de gegevens van uw laadstation

  1. Login in uw Everon account.
  2. Klik op uw profiel (rechtsboven).
  3. Klik op Account.
  4. Noteer uw Accountnummer.

Uw gegevens

Contact opnemen

* Verplicht

Aanmeldformulier

BTW-Nummer: Vul in alleen bij zakelijk gebruik. Dit is de opbouw van het btw-nummer
Betreft facturatie:

Bij Laadnet handteren wij een automatische incasso voor de facturatie, indien dit niet gewenst is kunt u dat aangeven.

Informatie laadtarief gastgebruik:

gastgebruik per kwh vanaf €0,10 tot €1,00

Stelt u uw laadstation open voor gasten, dan gaan wij voor u aan de slag om de laadtransactie te verhalen bij de verschillende laadpas-uitgevers. Wij zorgen dat voor al uw stations en voor alle transacties het verschuldigde bedrag eenmaal per maand wordt teruggestort op uw rekening. Voor elke laadtransactie waar wij voor u aan de slag gaan rekenen wij € 0,35. Dit bedrag kunt u eenvoudig via de instelbare tarieven in de app doorberekenen aan de gast-lader.

Wanneer het laadstation open staat voor gastgebruik, heeft u bij Laadnet de keuze uit een aantal laadtarieven.

Naar overzicht tarieven exclusief starttarief

Naar overzicht inclusief starttarief

Informatie servicepartner:

deze informatie hebben wij nodig mocht het laadstation een storing hebben dan is bekend welke installateur het laadstation heeft geïnstalleerd.