17-09-2025 – 13.00 | Telefoonstoring
Geachte klant,
We willen u informeren over een storing die momenteel impact heeft op onze bereikbaarheid. Ons team werkt hard aan een oplossing, en we verwachten het probleem spoedig te verhelpen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat u hierdoor ondervindt.
We houden u op de hoogte van de voortgang en danken u voor uw geduld en begrip. Voor vragen kunt u contact opnemen via helpdesk@laadnet.nl
Hieronder vindt u instructies voor het koppelen van een laadstation met het netwerk van Laadnet.
Home » Instructies
Laadnet is bedacht en ontworpen samen met installateurs. Laadnet kan u ontzorgen, zowel tijdens de installatie als na ingebruikname. We bieden installatiebedrijven ondersteuning bij het stellen van diagnoses in geval van storingen, waardoor u snel en efficiënt problemen kunt identificeren en oplossen. In sommige gevallen kunnen we zelfs op afstand problemen verhelpen. Op deze manier kunt u uw klant de beste service bieden.
Door de koppeling met Laadnet activeert u voor uw eindklant de volgende mogelijkheden op het laadstation:
Hieronder vindt u instructies voor het koppelen van het laadstation met het netwerk van Laadnet.
En geef ze eens ongelijk. Met Laadnet biedt u uw klanten betrouwbaarheid en gemak. Het Laadnet-platform heeft een gegarandeerde uptime van 99,8% en staat rechtstreeks in verbinding met alle belangrijke laadpasuitgevers.
Mocht er onverhoopt een vraag of storing ontstaan, dan kan uw klant deze via de app van Laadnet aan u melden. Indien gewenst kan dit ook volledig automatisch door middel van meldingen per e-mail. In het Servicepartner-portaal heeft u als installateur de mogelijkheid om de storing op afstand in te zien, een stekker te ontgrendelen of een laadstation op afstand opnieuw op te starten.
In uw dashboard kunt u live de statussen zien van alle laadstations die u bij uw klanten heeft geïnstalleerd. Ook heeft u inzicht in de bezettingsgraad per locatie, zodat u de locatie-eigenaar advies kunt geven over bijvoorbeeld uitbreiding. En de financiële afwikkelingen van de laadsessies tussen de locatie-eigenaar en EV-rijder? Daar zorgen wij voor, op een transparante en eenvoudige wijze. Zo blijft u altijd in controle!
Als installateur kunt u zich registeren als Servicepartner van Laadnet. Na voltooiing van de registratie heeft u een overzicht van de door u geplaatste laadstations die in verbinding staan met het netwerk van Laadnet. U kunt op afstand storingen inzien, maar bijvoorbeeld ook de bezettingsgraad uitlezen en uw klant adviseren om meer laadstations te plaatsen.
In één omgeving overzicht en inzicht in al uw geïnstalleerde laadstations.
Uw klant maakt eenvoudig zelf eigen locaties en laadstations aan.
Een betrouwbaar en stabiel platform met 99,8% uptime.
Krijg automatisch meldingen bij eventuele storingen.